צור קשר ונחזור אליך מיידית:




    הרמת פנים בחוטים

    55441409_m

    אחד הפיתוחים החדישים ביותר של השנים האחרונות בתחום האסתטיקה הרפואית הוא טיפול הרמה של העור באמצעות חוטי PDO (פולידיאוקסנון). חוטי PDO הינם חוטים העשויים סיב פלסטי מיוחד המתכלה עצמאית בגוף האדם. חוטים אלו נמצאים בשימוש אינטנסיבי בעולם הרפואה בין השאר בניתוחי חזה ולב והם דומים בהרכבם לתפרים המוכרים המתמוססים מעצמם. עובדה זאת מעלה מאוד את רמת טיבם של החוטים הנמסים והופכת את השימוש בהם לבטוח במיוחד עבור המטופלים. החדרת החוטים לאזור עור רפוי בשכבה התת עורית ומשיכתם ע"י הרופא המיומן בטכניקה זו, מאפשרת מתיחה של האזור בדיוק כפי רצונו וכוונתו של המטפל תוך תיאום ציפיות מפורט עם המטופלים.

    באופן כללי טיפולי ההרמה באמצעות חוטים מתנהלים באופן הבא:

    1. החוטים מוחדרים לאזור שבו העור התרופף והתקפל באופן שמילוי בחומצה בלבד כבר לא יכול לסייע דיי. אזורים אידאליים לטיפול בחוטים נמסים כוללים את אזור הצוואר, הסנטר, קו הלסת, מהגבות ומעלה ועוד.
    2. החוטים נאחזים בתת העור, למשל באמצעות "זיזים" שהם מעין מבנים משוננים קטנים שנועדו לייצב את אחיזת החוטים בעור ואת אפקט ההרמה.
    3. עצם החדרת החוטים גורמת לפציעה בשכבת העור וזו לכשעצמה מזרזת יצירה של תאי קולגן צעירים ומאפשרת חיזוק רשת האלסטין.
    4. בימים הראשונים שלאחר הטיפול ייראה העור באזור המוזרק מעט גלי אך תופעה זאת תיעלם במהרה. העור החדש ייראה מתוח לטווח ארוך ועשוי להימשך מספר חודשים כתלות כמובן במצב המטופל, איכות העור, יסודות גנטיים ועוד.

    ד"ר שבו צבר ניסיון רב בטיפולי הזרקת חוטים נמסים מסוגים שונים, קטנים, גדולים, עם זיזים, חלקים או עם קרסים ומשלב לא אחת טיפולים הן בחוטים והן בחומצה היאלורונית על מנת להשיג את התוצאה המבוקשת.

    לפרטים נוספים ניתן לפנות כאן בעמוד באמצעות פנייה בטופס או בטלפון: 077-8049071