צור קשר ונחזור אליך מיידית:




    העלמת קמטי הבעה

    מה אמורים להביע קמטי ההבעה? אל תקמטו את המצח. כל מה שרציתם לדעת על קמטי ההבעה נמצא כאן.

    37868547_m

    מה מיוחד בקמטי ההבעה?

    קמטי ההבעה הם בעלי מהות ואופי שונים מאלו של הקמטים היציבים משום שהם שונים מאדם לאדם ונקבעים לפי הבעות פניו החוזרות על עצמן. בעוד שהקמטים היציבים מעוצבים עם תחילת תהליכי ההזדקנות, רפיון עור הפנים וצניחתו מטה, קמטי ההבעה נוצרים עקב התכווצות השרירים החוזרת באזורים שמצדי העיניים, אזור שבגשר האף בין הגבות ובאזור שבמרכז המצח. התכווצות חוזרת ונשנית של שרירים אלו האחראים להבעות פנינו יוצרת בחלוף הזמן קמטים המאפיינים את האדם:

    • קמטי שמחה – נוצרים מכיווץ צדי העיניים ומקנים לפנים מראה מקומט ועייף
    • קמטי הכעס – נוצרים בגשר האף בין הגבות ומקנים לפנים מראה זועף
    • קמטי הדאגה – נוצרים לרוחבו של המצח ומקנים לו מראה של שדה חרוש

    האם יש פתרון לקמטי ההבעה?

    הפתרון האסתטי לטשטוש והעלמה של קמטי ההבעה קיים מזה שנים והוא שינה את חיינו באופן משמעותי. הזרקה נכונה במינון נמוך ביותר לאזור הרצוי של חומר טבעי עשויה לשתק את פעולת השריר האחראי ובכך לנטרל את אפקט הכיווץ. השגת רגיעה באזור מרפה את העור במהירות ומתקבל מראה צעיר וחלק. החומר מבוסס על חומר טבעי המופק מחיידקים ובשימוש נכון וזהיר ניתן להשיג תוצאות מצוינות.

    תוצאות ההזרקה משתנות מאחת לאחת ומאחד לאחד אך נשמרות בממוצע כ- 3-6 חודשים. לאחר מכן יש צורך בחזרה על הטיפול לצורך שימור המראה.

    מדוע כדאי לטשטש את קמטי ההבעה אצלנו?

    בקליניקה של ד"ר שבו בעומר בוצעו כבר הרבה מאוד טיפולים מוצלחים ומדויקים בהזרקות לצורך טיפול בקמטי ההבעה. אז אם העניין מטריד, חבל סתם לקמט את המצח. ד"ר שבו מזריק רק את החומרים העומדים במיטב הסטנדרטים העולמיים והוא בעל ניסיון נרחב בהזרקה לטיפול בקמטי המצח, בקמטים שבין הגבות וגם באזור שבצדי העיניים.

    לקביעת פגישת היכרות וייעוץ ללא שלום וללא התחייבו, פנו כאן בטופס יצירת הקשר או חייגו: 077-8049071